Månda,hela dagen..

ajjemän, lillfisen är på skolan..jag tvättar,o sambon lever.
 Är inte lika blek som igår,och äter återigen.
Perfekt! Tack o Hej du ljuva magsjuka!

Jag ska ta o hänga lite tvätt nu,o sen blåsa in till stan en snabbis, springa in på begravningsbyrån och lämna kläderna, o in på affärn o handla lite smågrejer!
Blir bra de.. tror bestämt vi ska äta brunabönor och fläsk till middag idag..
De e ju som gott de! ;o)

Imorn bitti,kommer lilla LillyBillyBus! Ååh,som jag längtar,och Lowa också..vi ska mysa heela dagen! ♥
Hoppas på finväder,så vi kan ta någon långpromenad o så.. :)

näe,betala lite räkningar,hänga tvätt o sen staua!
Ska ringa Myran o tvinga me henne tror jag, om jag inte lyckas lura ut karln! ;)



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0