meeeen heeej

meeen heeej igen,du härliga magsjuka!
haha,jag vet helt seriöst inte om det är läge o skratta eller gråta!
jag är iaf inte magsjuk. *peppar,peppar*
men min kära samo.
stackarn..
bär jag liksom på magsjukbaciller utan o bli sjuk själv,eller?
ja,jag är glad att jag är frisk iaf.. :)
men tycker riktigt synd om jesper just nu.
O försöker hjälpa,så gott jag kan..

är fundersam på hur jag ska göra med Lowa och skola imorn!? På skolan sitter det en lapp,där det står att eleven får vara på skolan även om syskon är hemma med magsjuka. Så alltså så får hon vara där.
Men hon måste ju ändå bära på magsjukebacieller,och kunna smitta andra?
Hon har ju dock varit hemma en vecka,och vill inget hellre än o gå på skolan imorn..
Hrrrm, jaa..jag vet inte alls jag!?




                                                                                                                           

jag och Lowa var upp till LillIngrid en sväng förut,o hon blev så glad när vi kom..
Mys tanten!
Var upp till farmor,eller ja..och plockade ihop lite fina kläder..och ett halsband + ett armband som hon fått av Lowa.. Som jag ska in på begravningsbyrån med imorn.. Lillfarmorn kommer bli så fin!
Det känns bra,i mitt hjärta.
Tror hon också uppskattar det.


näe,ska ta hand om min sjuka karl,o styra upp lite fika..till mej själv iaf! ;o)
O kika på Wallander-Hämnden tror jag bestämt.
äääh,jag ska nog inte vara så gaver.
 Rätt som de är,kräks väl jag också som en idiot.. baaahaha, näe. jag vägrar!



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0