♥ Min tro

ja, Min tro.. ett svårt ämne,eller är det egentligen det?

Tro kan ju innefatta en hel del..


Jag tror på kärlek.

Jag tror på min dotter.

Jag tror på mej själv.

Jag tror på Lycka.

Jag tror på min sambo.

Jag tror på hela min familj.

Jag tror på mina vänner.

♥ ♥ ♥

 

 
Jag tror på ödet.

Jag tror på karma.

Jag tror på andar.

Jag tror på ett liv efter döden.

Jag tror att vill man någonting,så kan man uppnå det. Bara man tror att man kan.

Jag tror helt ärligt,på väldigt mycket.

Men om jag tror på någon gud?
Jag tror alla har en egen "gud" eller ja, jag vet inte hur jag ska förklara det här för o inte låta helt psyk.
Men jag tror alla har någon egen "kalladetvadmanvill" i sitt liv. Som liksom guidar en igenom livet.
Vad kan vi kanske låta vara osagt..

Fast jag skulle nog vilja kalla "min" för skyddsängel,kanske?


Sen har vi det här med religion.
Då är jag nog kristen.
Jag menar,jag är ju döpt,och konfirmerad,
och jag har ju valt o döpa min dotter.
O Jag vill ju gifta mej i kyrkan,eller ja "kyrkligt" iaf.
Så visst är jag kristen, Men inte troende kristen..

Den viktigaste tron man måste ha, är trots allt Tron på sej själv!




Era tankar..
Postat av: Tirja

Du har så rätt, tron på sig själv är viktigast men även den svåraste skulle jag säga! :)

Kram

2011-01-06 @ 07:46:09
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad fint du skriver vännen! MEN vad gör du vaken den tiden på dygnet?!

2011-01-06 @ 10:02:36
URL: http://joolinda.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0