♥ Mina syskon

ja, eller Min syster!
jag har nämligen bara ett syskon, vilket iofs inte är så bara,
då hon råkar vara den bästa syster man kan ha! ;)

Hon heter Emma Sofia Eriksson. Och föddes några år efter mej, den 13:e April -89.
Hon är alltså en jobbig lillasyster. ;)
Tror jag tyckte de va roligt med en lillasyster,hon var ju söt. Vad man kan se på bilder iaf! O jag inbillar mej ju att jag alltid var världens snällaste storasyster,som alltid lät lillsyrran haka på. Så var tydligen inte fallet, om man frågar henne. Aja, ber om ursäkt för det.
Och nu får hon ju faktiskt alltid haka på.. ;)
Men hon var ju faktiskt en rackarunge också.
Hon låste bland annat in våran granne,Tant Linnèa i hennes källare en gång.
Vem som fick skäll för det,kan ni ju fundera på..Inte var det den,söta,blonda,blyga tysta lilla tjejen iaf. ;)

En annan gång orsakade hon,och granntjejen översvämmning i farmors källare.
Det var inte heller så populärt.
Men som sagt, söt var hon ju.
Och är än idag.
Idag är hon nog snarare snygg.

Min syster och jag är ruskigt olika. Både till utseendet och personligheterna.
Tycker vi.
Men ju äldre vi blir,ju mer ser vi likheterna.
 Och inser,att vi är fan stöpta i samma form.

Idag har jag och min syster väldigt fin,och bra kontakt. Vilket jag är glad för!
Jag har ju trots allt bara en.. ;)
Vi har väl iofs aldrig haft dåligt kontakt, men aaja,ni förstår!

Tråkigt för mej bara är att min syster sällan bor på samma ort som mej, då hon just nu är bosatt nere i Kalmar, där hon pluggar till Socionom.
Kalmar är iofs närmare än SantaMonica där hon faktiskt bodde förut i ett år..
Min syster är duktig. Hon är så jäävla grym faktiskt.
Jag är sjukt stolt över min lillasyster.

Hon är så fin,ända in i själen!

Fy,vad jag Älskar henne.
Sådär mycket,så det gör ont i hjärtat ibland!

Henne skulle jag döda för..
♥ ♥ ♥






Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0