myspysdag..

ja, idag har jag haft en riktig myspysdag.♥
har helt ärligt inte gjort en enda "vettig" sak,på hela dagen.
Däremot så har jag mått gott, hade den mysigaste förmiddagen på väldigt länge.. Blev först bjuden på Thè och Varma mackor,av mina älskade flickor i Vålbacken..och som "efterrätt".. Semlor!
 Hemmagjorda,som Jänet gjort! wiiio.
 Och deras underbara, mysiga sällskap.
Jag njöt av varje sekund. ♥
Och efter avslutet på gårdagen,behövde jag det verkligen!






På vägen hem därifrån svängde jag in hos Mikael,o surra strunt,hängde o fixa kortet på barbordet som han ska sälja..o så..fick kaffe hemma hos mamma hans också! :)
 Senare, Efter att jag plockat upp Lowisen,for vi till Gärdsta,till Linda o kidsen, för häng,mys och middag där!
Trevligt,som attans!
Det tackar vi för! ♥

Vi var hemma strax före sju,så då blev de kvällsfika,och läggdax för Lowisen..o jag har bara legat under filten,o slökikat på tv.. inte alls så tokigt!

Imorn kära vänner,då ska julen bort!
Det är ju typ sista chansen då.. ;o)

Får kanske hem karln imåra kväll/natt också.. wiiiio.
Det kan man inte annat än älska.


Näe, nu ska jag ta o göra mej en kopp the,några leverpastejsmörgåsar och krypa ner i sängen! Kvällsfikat i sängen är väl nästan bästa fikat va?
Inatt hoppas jag på att få sova, annars kan det hända att det blir ett och annat blogginlägg..
Har en del tankar jag skulle vilja dela med er..
och vill verkligen höra era tankar och åsikter.. så håll ögonen öppna! ;o)


Sandra - är det du som var i almåsa?  :) Va roligt att du kommenterade iaf..
Och Jätte tack!
din kommentar värmde verkligen.. :)


Tack till er andra,för era fina ord också! ♥

Kram o Gonatt!


Era tankar..
Postat av: Sandra

Jamen visst, det var jag :) Jäklar vilket bra intryck du måste fått på mig då! ;)

2011-01-12 @ 22:49:25
Postat av: Joanna

haha, jorå! du gjorde bra intryck.. :) va bara rätt brydd,och väldigt förvirrad där ett tag.. haha, tur man var nykter,o körde.. :) krampåre

2011-01-12 @ 22:52:04
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0