Nyårsaftonen

Nyårsaftonen var tvärmysig. På dagen blev det en skotertur,upp till Kulltjärn. Tillsammans med ett härligt gäng.. Där vi grillade korv,kolbullar o bara umgicks! Rackarns så grett!
Trötta o nöjda,blev det en powernap, på soffan när vi kom hem.
Under världens härligaste värmefilt,som jag fått i julklapp! wiiho.

Kvällen tillbringade vi i Vålbacken.Hos och tillsammans med några av våra favoriter..
 Super god middag,underbart sällskap, och roliga spel. Och en jätte mysig kväll,rakt igenom!
Bjuder på lite bilder ifrån kvällen..

     



  



  



 





Det nya året firade vi alltså in tillsammans med
Jänet&Christoffer o Lilly givetvis,
Tina&Johan
samt J&C trevliga grannar Mattias&Christine o deras son Ebbot.

Tack till samtliga inblandade.
Både under dagen,och under kvällen.

Och till alla er som verkar läsa..

Gott Nytt År!


Har ni några nyårslöften?

Det har jag.. tror jag.. men dom suger jag nog på,ett tag iaf..





Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0