ögonfoto

så var ögonen fotade igen.. fick även lite klarhet i vad försämringarna sist betydde,inte så att jag håller på o bli blind här och nu som tur är. Men ändå inte bra.
Och givetvis satt dom närmast gulafläcken, på sämsta stället.
Känns ju helt ärligt,verkligen sådär.
Skönt är det iaf att det inte skett ytterliggare försämringar sen sist jag var där.
aja, ska dit inom ett år igen.



passade på att äta lunch i cafeterian,medans dropparna verkade.
Halvjobbigt o äta,när man inte riktigt kan urskilja maten..haha!
Åt iaf,nån paj me rödlök,fetaost o nåt mer..Ingen höjdare alls faktiskt, men mat iaf..o de e ju alltid gott me rivna morötter! ;)


Fredag idag,så jävla underbart.
Ikväll blire fredagsmys med lillfian! ♥
Och kanske nåt mer trevligt sällskap?

Tänkte göra biffar med fetaost,och soltorkade tomater i, till middag.
 Det kan ju omöjligt bli annat än gott?!
Sambon ska ha grabbkväll,så vi får helt enkelt ha tjejkväll vi då!
Myys!

                                                                                                                                                  

Bättre i magen idag,skönt! O hyfsat piggelin.. de gillas!:)
 O jag är förvånad, fan somnade sex imorse,o vaknade sju! yeeey.
Vilket drömläge. Fy fan, då vill jag döda någon.
Jag avskyr att inte kunna sova.
Men de har jag skrivit så många gånger här,så ni blir väl lej! :P
Helvete också.

Näe,nu ska jag nog försöka mej på att plocka bort lite jul,de här går ju inte längre.
Fan, man får ju skämmas.


hörs!


Era tankar..
Postat av: Tirja

Oj det där lät verkligen inte roligt :S Du verkar vara otursförföljd med sjukdommar du :(



Men sån paj BORDE ju vara god :S det va ju fetaost i ;) Min stora last här i livet haha :)



Vet precis hur du har det med att inte kunna sova, bävar för den dagen man ska jobba och man ska hinna iväg med barn på dagis och allt innan!



Kram

2011-01-14 @ 16:27:02
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0