Sommar i Sverige?

jag döör. dom två kvinnorna med papegojorna,som är ute o kör med husvagn!
haha! dom är ju bara för roliga.

och dom två karlarna som ska på kungabröllop i huvudstaden,
 o dessutom åker i en bil dit,driven på matolja? haha..


vart hittar dom alla dessa original?


Era tankar..
Postat av: Linda

Ja det är så trist! Känns som att man aldrig har råd att unna nånting till sig själv. Äh man får blicka frammåt om si då där 20-30 år då kan vi unna oss, haha!



Det är hyres dit vi ska flytta. Egentligen vill ju vi köpa ett hus, men eftersom Bische bara har provanställning på sitt jobb så kan vi antagligen inte få något banklån än. Så då får det bli så här så länge! Det är faktiskt en väldigt stor tomt till huset :) och ett eget garage och allt som hör till. Det är ju nästan som ett hus iaf :)



På tal om det.. kan man få tag på nå billiga tomter/hus i oviken? För det är där ni bor va?

2011-01-18 @ 22:25:27
URL: http://jagochmina.blogg.se/
Postat av: Tirja

Ja dessa orginal och varför finns det så många i sverige???

haha

kram

2011-01-18 @ 22:47:01
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: malin

Hahaha jag tittade oxå på det, håll käften, håll käften!

Att dom ens beger sig iväg, tokkärringar! :P



Hahah jaa granen var lite lätt sleeten! ;)

Kraam

2011-01-18 @ 23:20:12
URL: http://ariiba.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hahaha det var ju såå bra! Nästan som "lite sällskap", Gilla!

2011-01-19 @ 07:48:38

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0