tröttmössa..

men allvarligt, 05.50 kollade jag på klockan sista gången inatt,eller imorse kanske det heter?
Jag skulle ha klivit upp istället, för faan så död jag var när jag blev väckt några timmar senare.
Fan. Jag avskyr o inte kunna sova.
O jag avskyr o vara sådär vidrigt trött!
Idag hade jag tänkt städa, den planen har jag iofs fortfarande..men kanske inte en lika radikal städning,som jag tänkte igår. Just nu är jag glad,om jag lyckas dammsuga nedervåningen! ajjemän.

Måste tvätta också, har inte tvätta en enda maskin sen innan jul, meeen bra där Joanna..
Vilket märks,då jag nu tvingas använda diverse suspekta underkläder..haha!

apropå tröttmössa,så är det länge sen jag garva så mkt som när min kära väninna berätta om en dejt hon varit på, med en något nervös tröttmössa! Haha, garvar faan arlset av mej,bara vid tanken på det! Jag dööör. På riktigt. Hundra gånger om,dessutom.
Hahaha! =)





Näe,undra om vi ska ta o fara upp på Bua en sväng kanske, köpa fil till frukosten imorn..
Så dotra blir nöjd! ;)

Nu kan klockan gärna få bli fem, så jag är klar med mina måsten,och bara kan njuta av att Johanna och Tilde är här! ♥

I morn blir dejt me Joel,madrassåkning o körvgrillning står på schemat, tror jag! wiiio.
Någon som vill haka på?

Ska hjälpa Anna o lämna hennes bil också.
Sen ere faan fredag, o då kommer min man äntligen hem! yeeey!
I helgen drar vi nog upp till stugan, och bara myyser!
Meen lite underbart deerå! ♥




Era tankar..
Postat av: Linda

Mys å fara till fjälls å de lät framförallt as kul att åka madrass.. jag ska fli mig bort till kärringbacken nåt med ongan tänkte jag :)

2011-01-05 @ 18:37:52
URL: http://joolinda.blogg.se/
Postat av: Tirja

Nej man är verkligen inte bortskämd med att ha dom hemma :S även om anders hade "tur" att bli sjuk i parasiten och fick en vecka extra hemma innan jul men ändå det är nästan för lite! Ja det är jobbigare när dom varit hemma längre än normalt med!



ja det är jätte konstigt men det har ju med huden och det på dom att göra, konstigt är det iaf ^^



kramar

2011-01-05 @ 22:59:58
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0