Underbara Måndag!

ja, hur ofta känner man så egentligen?
Bara o njuta helt enkelt..
Vaknade på riktigt bra humör imorse.. Tror det var det som gjorde susen! ;)

O Lowis vakna också på go' sia. Söta trollonge! :)
Katta hade inte rivit huset,o hunn hade inte ätit upp katta.
Bara såna saker får ju en genaste på bättre humör! :)

O att karln fortfarande ligger hemma o snarkar,gör ju förstås inte saken sämre.. ;) Han åker inte till Mora förrän senare idag, värste lyxen! ♥



Igår mös vi alla tre,och kikade på Solsidan!
Jag älskar't!
Är det förresten någon som inte gör det?
 O jag skratta högt o ljudligt under precis hela programmet.
När det var slut,var det läggdax för Lowis.. Alldeles för sent, men ändå. Så då tog vi o plockade bort julen! wiiie. Äntligen,säger jag bara.
Inte en dag för tidigt.
Allt utom gardinerna, de får jag ta i veckan. Men saatan så skönt,o få bort allt annat.
Sen blev de massa mera mys,innan vi gick o la oss. ♥


Hade för övrigt svärfar,och Eva på middagsbesök igår!
O jäääklarns va gott det blev. Jag fyllde ju kycklingfilèer med fetaost och soltorkade tomater,som jag sen lindade in i bacon. O till de blev det ris, vitlökssås,en god sallad o vitlöksbröd.
Maaan do. Det slog fan biffarna i fredas!
Jag hade kunnat ätit ihjäl mej!
Jag är ganska grym på matlagning ändå! ;o) haha..

Till efterrätt blev de kaffe o semlor.
Wiiio.
Nöjd o mätt Joanna! = En glad Joanna.. :)

Vad händer för speciellt idag,och i veckan då?

Idag har jag ju inga vidare planer,mer än lite stök o pyssel hemma. Det är skönt! I
morn väntas både besök hos sjukgymnasten,och på UPM. Sen föräldrarådsmöte på kvällen.
Jesper är ju då i Mora,o Pappsen i Åre o jobbar. Så Mikael får rycka in som babysitter då.
Tur man har såna fina vänner omkring sej, eller hur?

njäe, nu ska jag ta o få i mej morron thèt.. o mysa ner mej hos karln en stund.. ;)
Så får vi se vad som händer sen?

Jo,måste ju försöka trolla fram ett par pjäxor åt Lowa tills imorn också!
Hur nu det ska gå, utan ett öre på kontot.
Crap.
Någon som har ett par i strl 32-33 o låna ut kanske?




Era tankar..
Postat av: Ida

Som det låter så är ju du en mästerkock och man säger ju aldrig nej till en middag lagad av en sådan... Å andra sidan så har ni bjudit oss en gång så kanske vi må bju igen? lördag nästa helg tror jag blir jättebra, vi kan ju paxa den så länge tycker jag! Roligt Roligt!

2011-01-17 @ 18:15:43
URL: http://idaa-idaaa.blogspot.com/
Postat av: Ida

Vid närmare eftertanke så kanske söndag? :-)

2011-01-17 @ 19:48:53
URL: http://idaa-idaaa.blogspot.com/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0