vuxenmöte..

ja, föräldramöten..då inser man att man är vuxen! sjukt ju.. ikväll var det väl egentligen föräldraråd (där jag på nåt vänster råkar vara med,dessutom) dock ett öppet föräldraråd,för alla.
Då det skulle handla om att skolan håller på att bli överfull.
jaha? spännande,eller så inte.
Men det vore ju dumt o onödigt,om inte ungarna här får gå dagis o skola här. Absolut!

Hursom, Så tycker jag inte mötet gav någonting,nån kvinna som var mamma och politiker pratade en jäkla massa om ditten o datten (läs politik). Men, Jag blev då inte ett dugg klokare.
En god apelsin fick man ju,alltid nåt!
Tror jag måste köpa apelsiner nån dag..
På torsdag kanske, då kommer ju barnbidraget...wiiho!
Då måste jag även köpa några byxor/leggings till min klädlösa stackars dotter också.
gaaah. jag får fan ont i hjärtat. ♥

idag hade Lowa magknip, varpå hon säjer "Mamma, jag har verkligen jätte ont i magen.. de känns värre än o föda barn mamma,på riktigt!" haha, då dog jag nästan! Lillfrökna! Ibland har dom bara så sköna kommentarer!

Pjäxorna hade iaf suttit som en smäck idag,och hon hade åkt som Charlotte Kalla,själv! Fick höra många fina ord av flera olika "fröknar" både om hennes skidåkning,och skridskoåkning!
De är roligt, också blir man ju flera decimeter längre ju.. :)


Imorn ska jag till världens bästa Jänet o lilla trollongen, och få frillan fixad! De ska bli jäkla skönt.. Är så fruktansvärt flurig i håret nu,så man skäms ju.. Men imorn blir ändring på de!
Älskar't.
Tur jag har Jänet! ♥







Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0