En ledig dag avklarad. O fy va skönt! :) Vad har jag då gjort på min lediga dag?
Inte mycket alls faktiskt, så jäkla gött. Va till tandläkaren med Lowisen, och det gick bra för oss båda. Jag är så stolt, både över mej själv som faktiskt klarade av det, och över Lowa som var duktig.
Ska dock tillbaka om ett halvår, läppen var inte som den skulle riktigt. Vilket gör mej riktigt förbannad på subban på sjukvårdsrådgivningen, som hävdade att vi inte skulle komma in, då jag tyckte det. Eftersom jag ansåg att det skulle sys. Och personligen så anser jag att jag faktiskt är så pass duktig,att jag faktiskt kan se en sån sak.Icke sa hon.. " Meen kära du, det är absolut onödigt. Åk till tandläkaren imorn ni,och visa tänderna. Det räcker så"  Baaah. Så nu har hon alltså fått en knöl,på insidan av läppen, som tandläkaren tror måste "tas bort" Lilltjejen min.. Aja, får väl se vad dom säjer på återbesöket om ett halvår då.

Efter tandläkarbesöket for vi till Sandra,Alex & Bella. Myspys! ♥
Där hängde vi till sexsnåret, då for vi till Marianne o kikade på hundvalpar,och surrade strunt. Meeen,geee meeej!
Jag blev givetvis kär i dom, allihopa. Och övervägde starkt att smuggla med ett par hem i jackfickan.


Tror bestämt att jag ska ta och göra ett litet ryck här hemma nu. Pyssla på och poa på lite.
Det är ju som mysigt,och har sin charm det med.. ;)





Era tankar..
Postat av: Tirja

<3<3<3



Va duktiga ni varit som varit till tandläkaren!!! Ryser bara jag tänker på det!



Du kanske fick snacka med samma som vi fick när jag hyvlade mig i fingret! Finger toppen ser sjukt konstig ut nu :(



Massa kramar <3<3<3

2011-07-18 @ 22:12:45
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0