sitter på jobbet och har på tok för lite att göra.. så jag hamna här, hoppsan!
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på med heller, jag började tidigare så jag får säkert åka hem tidigare också..
Blir la gött de? Imorn och på fredag väntas jobb i tornet igen, innan jag är tillbaka här på lördag.

Annars då? Kommer väl mer och mer iordning i lägenheten.. Sakta men säkert,skulle man ju kunna säja.
Måste försöka leta reda på en hammare, helst nyss. Så jag kan få upp lite grejer på väggarna,och sånt!
Jupp, får bli dagen/kvällens mission! :)

Måste ner till huset,o försöka ta rätt på frysen vi har ståendes där också. Insåg igår,när jag var där
o kollade städningen, att den måste vi ju ta med.. Får se om vi hinner fixa det i helgen,eller nån kväll om karln kommer hem i tid.

Näe,göra nåt vettigt kanske?

Era tankar..
Postat av: Tirja

Ja det gör vi mer än gärna ^^ Har ju årskort där så vi kan gå mååånga gånger ;)



Kram <3

2011-07-20 @ 19:10:53
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0