så jäkla underbart väder, så det är sjuukt!
O fiii faaan,så fint vi bor! Utsikten är heelt otrolig! =)

Riktigt bra med folk på jobbet idag också, det är roligt.. när det finns nåt o göra liksom! ;) Också går
ju timmarna bra mycket snabbare. Lowisen har varit på Storsjöbadet och härjat med Tina,och Tinas lillasyster Patricia. Så hon var mer än nöjd,när dom kom upp på jobbet! :)
Glatt & Nöjt Barn = Glad mamma,med mindre dåligt samvete för att hon jobbar jämt..

Har satt igång en tvättmaskin nu också, men den verkar ju ta drygt två timmar på sej, whaaat!?
aja, får väl roa mej med något annat under tiden.. Men efter middagen,funderar vi på att eventuellt ta en
båttur. Vore ju som mysigt! Ma får väl si,hur det blir..

Nu ska jag ta o få nånting gjort här hemma..sådetså!

Ååh, jag blir så fylld av energi, när vädret är så här! Underbart! ♥
Vore skönt o lägga sej på gräsmattan o bara vara, läsa en bok o bara slappa. Men
samtidigt så känner jag mej själv,o vet att det är lika bra att ta vara på energin,när den liksom bara kommer.. Jorå,så ere..  :)

Ska försöka lägga upp lite bilder snart också.. men jag hittar fasiken inte sladden!




Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0