det vackra vädret,är som bortblåst.. trist för alla som ska på stråket. Gör dock inte så mycket för mej, som ska spendera all vaken tid på jobbet, och en del sovande tid med för den delen.
Inatt får jag dock sova hemma, o de kan ju vara skönt.
Jesper & Lowa tog o for till Flykäln för nån timma sen, roligt för dom.. :) Hoppas bara dom slipper regnet..

Igår kväll for vi till Vålbacken, åt god mat.. Hängde och mös en massa. Lovely! ♥


Idag fyller förresten finaste Suss år.. Så Stort Grattis till henne!





tror bestämt jag ska dra ett varv med dammsugaren innan jag åker, för jäklarn va flurigt det blir på en gång!
gaaah. har tusen flyttkartonger som skulle behöva packas upp också.. lite i taget var det ja..

bara sex jobbdagar kvar, sen ledigt i tre! yeeey! :)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0