♥ Flyttlådor..

vem har fyllt alla mina flyttlådor? det tar ju fasiken aldrig slut.. har gjort ett till ryck här hemma ikväll. Är faktiskt riktigt stolt över mej själv,för att jag faktiskt gjort det. Jag va så jäkla slut när jag kom hem från jobbet idag,så jag funderade starkt på att självdö en stund på soffan.
Men middag är tydligen något man måste äta,så jag tog tag i det istället. Blev biff o peran, alltid gött!
O med lite mat i magen,fick jag typ superkrafter. Så, jag gjorde mitt ryck..o har lyckats fått bort en hel del. Mest i hallen "ute". En del inne också. Alltid något ju..

Jobbar förövrigt två dagar till, sen är jag banne mej tredagars ledig! wooop,woop.
O då har jag tänkt parkera arslet i en husvagn,uppe i Fäviken.
 Där ska härjas,och ösas som bara den..joråsåatte.

Min kropp förbryllar mej jämt och ständigt, som nu tex. Den är trött och sliten, som en ja..låt oss säja väldigt gammal. Meen,trots detta så har jag börjat fått en hy,som en jävla tonåring.
Hur kul är det då? Inte alls särskilt roligt vill jag påstå.
Fast iofs, det kanske är bättre än massor av rynkor? När får man rynkor egentligen?
Gissar att det är som med gravidbristningar..Dom kommer när man precis tror att man klarat sej.
O då jävlar kommer dom med full kraft.


för övrigt sitter jag och lyssnar på Chris Medina.
O satan så jag grinar. Den är så jävla fin.

Anywere you are, I´am near.
Anywere you go, I´ll be there.

Any time you whisper my name, You`ll see.

Every single promise I´ll keep, Cause what kind of guy would I be
If I was to leave, whem you need me the most?


What are words If you really don`t mean them when you say them?
What are word If they´re only for good times then they don´t?

When it´s Love Yea
You say them out loud.
Those words.

They never go away.
They live on even when we´re gone.

And I know an angel was sent just for me
 and I know I´m meant to be where I am and I´m gonna be.

Standing right beside her tonight and I´m gonna be by your side.
I would never leave when she needs me most.

What are words If you really don`t mean them when you say them?
What are word If they´re only for good times then they don´t?

Hur kan man inte gråta?


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0