grått..

det är så jäkla grått ute, och inne, och i sinnet. så fy fan.. skitdag!
en sån där dag som man liksom bara vill sova bort. Men det går visst inte.
Jag måste baka idag, jag brukar tycka om att baka. Idag känns det bara gruvensamt, och fullt ut skit tråkigt.
usch, ogillar såna här dagar.
Men det kan ju hända att det dyker upp någon imorn, o åtminstone förväntar sej lite kaffe o fika.
You never know liksom. Tänkte grilla o försöka må gott imorn kväll iaf, med underbart o älskat folk. Det räcker
jävligt långt för mej.


fan,jag ogillar att inte må riktigt bra. o jag ogillar att jag gråter för precis minsta lilla. fan också!

näe,tycker inte om såna här negativadeppinlägg,så jag tror jag rundar av,bra precis här.

Fick spontanbesök av mina favvotjejer sent igår kväll,det uppskattades verkligen! ♥
O idag dök Göllet upp igen,med rökta räkor,bröd o vitlökssås..älskade vän! Bara sådär, Kunde inte kommit mer lägligt. ♥



Era tankar..
Postat av: Tirja

Usch gillar inte att läsa att du har en sån där depp dag :(

Hoppas du får massor av besök imorgon som förgyller din dag! <3

2011-07-01 @ 19:53:12
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Det klart det kommer ljusna! Och jag vet allt för väl hur dom där dagarna är <3

(nu har jag betalat allt till naglarna så det borde dyka upp i nästa vecka ;) så nu kan jag inte skylla på att jag inte har saker haha ) ^^



Många massa kramar till dig och det kommer gå bra imorgon! Man behöver inte ha så mycket fika, dom flesta äter ju inte så mycket iaf!



2011-07-02 @ 00:16:41
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Erika

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-12 @ 16:02:50
URL: http://djurförsäkring.net

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0