♥ Lika som bär?



hittade den här bilden på mammas blogg.. kan inte direkt påstå att vi är särskilt lika? Men vi ska tydligen vara släkt.. Jag, Mammsen och söstra!



Tror det här är det enda kortet,av hur många som helst som Håkan tog..där hans finger inte är med! haha.. Taget på min födelsedag iaf. Solen sken, de va ju tur! Ser ni utsikten förresten? Saknar huset en del jag..
Faast, vi trivs rätt bra i lägenheten med.. :) Det jag saknar mest är nog altanen,faktiskt.. Mjo.

Den här kvällen håller på o ta slut även den. Trodde jag aldrig tidigare..haha! Bara 15 timmar kvar, sen har jag ledig eftermiddag,och kväll.. Oooh, de blir gött! Då ska jag mysa,och pussa sönder mina hjärtan.
Sådetså!

Men först ska nog jag o Lowa ta en sväng förbi finaste Suss. O gratta henne, i efterskott!

Nu ska jag ta o betala lite räkningar,o sen natta!


Era tankar..
Postat av: Tirja

Jag tror dom har öppet tills den 21 augusti eller något sånt! :)

Så det är bara att hojta till när du känner för en dag där!!!



Kramar <3

2011-07-25 @ 21:28:03
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Ja det va riktigt mysigt, synd det är så förbannat dyrt att gå på våran djurpark här, annars hade man nog gått där nån gång per sommar iaf!



Låter alldeles utmärkt det :D



Kramar <3

2011-07-26 @ 22:06:09
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0