nattbak?

eller vak? jag vette hunn! bakar gör jag iaf, o klockan är mitt inatta.
Gjorde ett ryck före maten, o bakade en sats kubb.
Dom blev helt ärligt asgoda. Bättre än Mammas,precis som med mina bullar! ;)
Sen åt vi chili con carne,så det sprutade ur öronen. O de slutade med att jag powernapade på soffan,
o kvicknade till närmare tio snåret. Taskig tajming, men skönt vare!
Barnet o Karln låg fortfarande o kikade på tv. O mamman hade givitvis lovat barnet o få hjälpa till o baka.
Braa Joanna, så ja.. hon hjälpte mej o göra Drömmar. O jag misslyckades fatalt. Såna jäkla mardrömmar blev det,o jag blev bitter. Så då gjorde jag chokladsnittar istället, bör man ju inte kunna misslyckas med. Joho, glömde sockret! Hur lyckas man? Aja,upptäckte det precis innan jag skulle pensla asen med ägg, så dom gick o rädda.
Så nu e dom klara, och helt godkända!

Nu ska jag göra ett sista ryck för idag/natt. O göra nougatrutor. O sno ihop den blivande tårtan.
Bullarna får göras imåra, för sen orsk jag int mer! Sådeså.

Era tankar..
Postat av: Tirja

Men va du ha varit duktig :D en powernap behövdes nog för allt det där bakandet! Skönt att se att jag inte är ensam om att glömma ingredienser ;)



Sv: Ja tydligen är den rätt vass iaf! ^^ Ont gör det som bara f******n!



Ja det klart det ljusnar!



Det klart jag kan göra! ^^ Förhoppningsvis blir det bra också ;)



Kramar <3

2011-07-02 @ 09:40:41
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha.. du å Marcus kan ju baka mardrömmar ilag då, det kan nämligen han också.. tror det va han å madde som gav sig på det gör längesen å dom fick till mardrömmar av drömmarna ;)



Som svar på din kommentar kan jag bara säga att, jag kan köra Albin hem till dig med en pensel och en färg bytta.. vi har nämligen en hel del svart färg kvar, så får vi se om han e lika hård efter det ;P

2011-07-03 @ 22:44:45
URL: http://joolinda.bloggplatsen.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0