s å j ä v l a l e s s !

jag är så jävla less. Så sjukt jävla less,så fy fan.
Vet inte om jag ska skrika rakt ut, eller bara lägga mej ner och bryta ihop!?!?!
Faan så jävla less jag är.
Och bitter typ, så jävla bitter. Jag hatar att vara bitter.

Det ska liksom vara nån sorts jävla uppförsbacke tamejfan hela tiden. Så jävla lejsamt.
När kommer man upp till den där jävla toppen då? Så det liksom bara blir medlut? Skulle vilja veta det..

Näe, tror fan jag skriker rakt ut först, sen lägger jag mej ner och bryter ihop.
Blir nog en bra kombo.

Lite närhet skulle fan också sitta som en smäck. Helst nyss!

Era tankar..
Postat av: Tirja

VÄRLDENS STÖRSTA KRAM till dig <3

2011-07-27 @ 17:41:24
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: mamma

Meeen..gumman,vad är det som händer?? Ring mig,kram/mamma

2011-07-28 @ 23:19:00

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0