tio dagar kvar..

om endast tio dagar befinner vi oss på betydligt varmare mark. wooop,wooop!
Jääsiken saa grett! =)

Jag och mannen är nyklippta, va till finaste Jänet igår o blev snygga! :) O Christoffer bjöd
även på en redig brunch. Finaste dom! ♥
Är nöjd som alltid med håret.. kortare än någonsin dock, men de växer ju ut! ;)

Idag har jag massa tråkiga saker på min to do-lista.. Så som massor utav tvätt som ska fixas, ett hem som behöver massor av kärlek, o en bil som ska städas, och eventuellt tvättas.
Vet inte riktigt vad av det som är tråkigast!? Så jag vet inte heller vart jag ska börja?
Ska dock förgylla dagen med en tur till Jänet även idag, för lillfrökna ska också klippas! :)
Det gillar jag.

Näe, tror bilen ska få en omgång först av allt.. är jag smart nu,så sätter jag igång en maskin med
tvätt under tiden..Jajjemän, så får de bli! :)


Era tankar..
Postat av: Tirja

Gud så förbannat härligt att få åka utomlands så där! Hoppas verkligen ni får perfekt väder och massa mys! <3

2011-06-06 @ 12:53:49
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0