bebismys o tattotajm.. :)

imorse (läs förmiddas) fick jag o Lowisen finfrämmande, av en söt liten pojke vid namn Nestor,
och dennes mor. Det var kalas mysigt ju!
Vi åt frunch,drack kaffe,surrade strunt o bara mös på en filt ute på gårn.
Solen sken som beställt, o snickarn gjorde entre cirkus nollsjunollnoll imorse. Peerfekt,på min lediga dag!
Aja, man kan ju inte få allt.



jag fick ju snusa på den här pärlan iaf!  O det var mys. ♥


Vid två tiden styrde jag o Lowisen näsan mot Frösön, o Mans Ruin. Äntligen vare dax, för tatuering.
Glada ihågen o osäkra på både plats o motiv klev vi in.
O någon timme senare klev vi ut, fina och jävligt nöjda! Ajjemän. Dom där damerna kan sin sak, minsann.
Blev dock varse om att skönare ställen än ryggraden o tatuera finns det, absolut.

     


näe,nu fick jag finfrämmene av mina fiinaste tjejer! Gilla,gilla,gilla! ♥

återkommer..

Era tankar..
Postat av: Tirja

Åh va jag tycker synd om henne om det är så! Det är fan det värsta man kan drabbas av! :( framförallt när inget HJÄLPER!! Blir tokig snart!!



Ja det tycker jag du gör rätt i!



Jo sen gymnasiet, hon gick väl en klass över mig har jag för mig... Jag har inte så stor koll på vilka som gick i vilken klass ^^



Kramar <3

2011-06-30 @ 23:48:04
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Nej lite hjälper det väl, men inte är det mycket :(

Får hoppas jag vågar ta kontakt med hc snart, ska dom få kolla, kanske skriva ut något värre än det man kan få på apoteket. Ah hoppas det bara är en förkylning hon har!



Ah men va skönt! Det kanske börjar växa bort på dig ;)



Ja precis, tror hon gick något sånt :) Hon är en riktigt fin tjej! Ja världen är liten, vart man än vänder står någon man känner ^^



KRamar!

2011-07-01 @ 00:07:03
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: sara

Åå vad sugen jag blir på fler tatueringar nu :)

2011-07-03 @ 13:57:28
URL: http://sasandman.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0