blekfis..

får nog fortsätta vara blekast på byn,ett tag till.
konstaterade efter en liten tur upp på byn, att jag vill
nog faktiskt inte fara in till stan bara för att sola och handla lite.
är återigen insnöade, skulle man kunna säja. Så solandet får vänta
tills imorn, och handlingen får vänta tills sen helt enkelt.
Imorn tror jag bestämt det vankas urstädning av en lägenhet på SnorreHills,
Sandra har flyttat till karln sin,o nu återstår bara städningen. O det bör inte bli något större
problem. Då vi börjar på o ha vanan inne så att säja.. ;)
Sällan särskilt roligt att flyttstäda, men vi får se det som ett ypperligt tillfälle att umgås. Lite
qualitytime,typ.. Finns både mysigare o roligare sätt att ha lite qualitytime. Men va faan,de gäller o ta dom
tillfällen som bjuds! ;o) Apropå det,så måste jag nog ta och ringa Sandran kanske,
vore grett o höra vilken tid man ska infinna bland annat.

eftersom det inte blev någon snabb visit in till staua,så tror jag att jag måste ta
tag i lite tvätt..till o börja med måste jag nog hänga den tvätt som legat i maskinen i
snart en vecka.. :/ huur svårt ska det vara att kommaihåg-och sen hänga tvätten?
ibland blir jag så trött på mej själv.
Sen ska Lowis ytterkläder banne mej tvättas. Det är dom i stort behov av,om man säjer så.
Sen ska resten av tvättberget bort. Bort,bort,bort!

Ska försöka mej på att skriva en vettig handlingslista,
och någon sorts matsedel inför kommande vecka också. Alltid lika spännande.










tvätten var dej ja! usch.


Era tankar..
Postat av: Zabine - Wildasmami ♥

Du kan få ta min tvätt med när du endå håller på ;P Taaack fining!! =) Gla jag blir! Ja jag är nöjd som fan! =) hahaha. Ja han har samma åldernojja! =) haha Puss på dig sötnos!

2011-03-26 @ 07:26:40
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0