Djungehuset med jobbet..

Imorse trotsade jag min onda huvud,o snoriga näsa o for på jobbet.
Väl där o en kaffekopp senare,kändes det genast bättre.
Vi tog med oss kidsen o åkte på DjungelHuset.. Det uppskattade småtrollena.
O hajjar ni vilken grej? Hur många dagis kan åka på Djungelhuset då? De e inte alls illa.. :)
Nu var det bara sex barn som åkte dock,dom andra var på skidutflykt och åkte slalom.
Snacka om kanonväder.  Är bara lite avis! :)

Min näsa är dock tjock med snor, o kroppen är sådär allmänt kriimen.
Usch, sjukare vill jag då inte bli.

Lowisen ska få vara med Moffa imorn,om hon inte kan gå på skolan.
Hon har ju varit hemma idag med, men idag fick jesper vabba.
aja, återstår o se hur hon är imorn?
inatt fick hon ju hosta dessutom.

dumma förkylningar.

nu ska jag dricka ett glas iskall cola, bara för att jag e så jäkla sugen på`t.
Sen blire en tidig,tidig kväll.. Skööönt!


Era tankar..
Postat av: Tirja

Ja men visst är det :O har ju ett helt ben som ska bli klart bland annat och så vill jag tatuera hela vänsterarmen ^^ Det är så jäkla snyggt och jag önskar anders kunde göra fler haha^^



Ja jag är jätte stolt med tanke på att man inte ens kunde sätta han i hans spjälsäng förut! Han bara skrek och skrek och skrek! Sjukt jobbigt, för han är en sån bebis som far överallt i sängen när han somnat!



Haha ja fast jag skulle nog ha behövt gå det 3 dubbla :( Idag har jag knappt lämnat soffan! Så sjukt trött och slut :(



Ja angående plankan, kan lägga upp en video på bloggen sen får du se hur det går till! Ser sjukt enkelt ut men det är rejält jobbigt, har världens träningsvärk idag, ska nog försöka mig på att göra den iaf, trots att jag både är febrig och hostig!



Ja usch tur du har andra som kan vabba åt dig ^^ Förstår ju verkligen att du vill jobba! Har man chansen vill man ju inte vara sjuk precis!



Sv: Åh va roligt att vara på djungelhuset! Måste nog åka dit med fjärten snart så han får klättra av sig lite ^^ Här om dagen vädrade jag inne på hans rum och vaknar av att jag hör något fara i backen och fönstret som åker upp då har han pillat upp fönsterspärren och ska klättra ut :O Jag tror inte vi ska ha fler barn ;P haha eftersom den genen kommer från mig haha!!!



Många kramar! <3

2011-03-30 @ 21:22:48
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du det lät inte helt fel det ;) Det lät skitgott :) Får se hur och vad det blir ;) Sambon vill ha stek, men jag vettetusan ja :P Men ska göra cheesecake till efterrätt med passionsfrukt :) Det tror jag kommer bli gott ;)



Nej jag har inte köpt honom än, men tanken är att jag ska köpa honom, så det är inte bara en häst jag rider..



Haha ja men jag har typ två månader till semester, ska va föräldraledig varann vecka hela sommaren, sen har jag 2 veckors vanlig semester, så totalt är jag ledig 7 veckor i sommar :) Kommer bli riktigt skönt :)



Kram

2011-03-31 @ 07:08:25
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0