Fjällen..

Ja, Lowa följde med Moffa upp igår.. O jag och hjärtat fick lite qualitytime. Myys!
Nu jobbar han,o jag ska ta o göra mej klar för o åka upp jag också.
Det ska bli myyys! :)
Får se om det blir någon skidtur, kanske är nån bra Afterski om inte annat, det är ju alltid lika roligt! ;)
Tyrolern var igår, aaah. Jag skulle ha varit där, ju!
Dansat på borden,och bara öst!
Aja, shit happens! ;)

näe,nu ska jag packa klart det sista,o bege mej iväg!
Ska svänga förbi en magsjuk Ingrid i Månsåsen med lite förnödenheter också.. Stackars jänta! Fyyy fan,för magsjuka.
Ibland är jag snäll, jag gillar mitt snälla jag. ♥

På återhörande!




Era tankar..
Postat av: Sussilull

NEEEEEJ!!! inga skidor joanna!!!

Jag kommer nog ihåg hur det blev sist du va till fjälls och åkte :p haha

2011-03-10 @ 17:13:46
Postat av: Zabine - Wildasmami.

Hehe vi har ju det! Än så länge har ja varit ganska lung gällande det, Inte tvingat henne utan helt på hennes vilkor! =) Men jag är som lite sugen på att få henne att börja kissa på pottan, Iallafall försöka, Men som sagt det kommer ju när hon är redo =)

2011-03-11 @ 09:19:16
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Zabine - Wildasmami ♥

Taaack finaste du!! =) Tack tack för din fina komplimang, Glad jag blir! <3 sötnos! Jag ska nog sätta mig så fort jag har läkt. Om någon vecka kanske =) Puss puss på söta du!!

2011-03-14 @ 17:07:05
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0