fredagens tankar..

idag är jag ledig.. det känns inte alls så dumt! :)
LillLowan är på skolan, och jag ska snart hämta henne. Hon slutar efter lunchen, halv tolv ungefär.
O då ska vi ta oss en tur in till stan. Handla lite förnödenheter o lite gotta inför helgen.
Ska ha en riktig myshelg hade jag tänkt mej. ♥
Får se om karln kanske passerar hemma ikväll,lagomt till att sova hemma.
Det vore inte alls dumt, skulle jag bli glad. :)
Är så tråkigt att sova själv,eller ja..det är fasiken tråkigt att "bara vara hemma" själv också.
Jag är ju iofs aldrig helt ensam,eftersom Lowa givetvis är hemma. Och DampDorisen då.
Meen, ja ni förstår säkert vad jag menar..

Vad ska man hitta på för middag idag då? Skulle jag fråga Lowa,så vet jag att hon skulle säja Lax.
Och det är ju faktiskt oerhört gott. Så, det kanske får bli det?
Ugnstekt Lax, Potatis,Romsås o någon god sallad! NooomNooom! =)
Tror banne mej det får bli det, framför Tvn,o med massa tända ljus!
Kan ju inte bli annat än succè! Underbara MysFredag!
Massa glass och chokladsås på det också.. Gaaah. Snålvattnet rinn redan! :)

Våffeldag idag också, kanske får bli våfflor till mellis då? Eller så skjuter vi på
våfflorna,o äter våfflor till frukost imorn istället? Går ju det också..

Bara massa ordbajs nu, så jag tror jag avrundar. Ska äta lite frukost, och dra
ett par varv med dammsugaren också. Sen ere dax snart o hämta Lowa.. ♥



lilltrollet,för länge sen..


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0