Mysfrukost ♥

ja, i flera dagar nu har jag o Lowis ätit en sen,lång och mysig frukost!Jag sitter fortfarande här med thèkoppen.
Fortfarande iklädd endast pyjamas.
Meen, gilla! Det är ju tvärmysigt! :)
Håller på o tvättar o plockar lite. Ska packa klart också, några dagar i stugan står på planeringen!
Har till o med lånat mej ett par längdskidor av mamma, så nu jeeeflar! ;)

Igår var vi och hälsade på Johanna,o kidsen. MysPys. Fiina,fina Johanna. ♥
Sen blev det en sväng på Maxi för storhandling,aaah.
Men enligt min lilla planering nu,så har vi ingredienser till 12 middagar i skafferi,och frys! Det gillas. =)
Gäller bara o planera in vilken dag,vi ska äta vad.. ;)

Ska förresten ta o göra iordning lite köttfärssås nu, som vi kan ta med upp till fjälls. Det är som lättsamt, då behöver man bara koka lite pasta där uppe.  Maan,så smidigt! ;) Funderar på om jag ska baka en sats med Muffins o ta med upp också!

Styrde upp middag hos Mamma&Håkan också, BrunaBönor med fläsk.
 Och en Semla efteråt! Nooom,noom! :)

näe,tror jag ska ta o göra iordning den här jäkla köttfärssåsen nu..
Skulle vilja hinna städa o göra grett också! Mycket skönare o komma hem till ett städat hem ju! ;)
Har iofs fortfarande inte bestämt mej för om jag åker upp idag,eller imorn.
Lowis åker med Moffa upp idag iaf!


Ha en riktigt fin dag! ♥



Era tankar..
Postat av: Tirja

Åh va mysigt att åka till fjällen, gud va sugen jag vart att åka till våran stuga! :( Har inte varit dit på flera år!

Hoppas ni får jätte mysigt och skönt :D

Kramar <3

2011-03-09 @ 13:05:14
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Kan tänka mig det ^^

Vi har stuga 3 mil från borgafjäll (tvärsele heter stället) Min mormorsmor och far är från ett litet ställe där uppe :)



Kramar!

2011-03-09 @ 16:02:53
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Zabine - Wildasmamma ♥

Sööööötaste du!! =) Dom va super goda!! Hoppas du med har haft en underbar dag!!!! Taaaack raring! Puss på dig!!

2011-03-09 @ 20:09:51
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Tirja

Tack ^^ Såg inte att du hade kommenterat på pysselbloggen ^^

Ja jag har gjort dom själv! Annars hade jag väl inte kunnat ta åt mig äran för dom :)

Ja jag hoppas att kakfatet går att åtgärda! Tycker det vart så fiiiint!

Kramar <3

2011-03-10 @ 00:20:22
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0