va hände?

ja,va fan hände, egentligen? skit länge sen jag skrev något, jag som varit så flitig i mitt skrivande.. ;)
Men jag har helt ärligt inte haft varken orken,eller viljan till det sista tiden.
Så då har det varit dött här.
Desto mer händer i övrigt.
Jag har jobbat mest varenda dag,o annars försöker jag umgås med min älskade familj. ♥
Hade en massa jag ville skriva,men nu står det liksom still.
Märkligt det där?
Ikväll ska vi till pappsen o äta, grett de! =)
O imorn hoppas vi på finväder.
 Då blire nog mys i badhusparken tillsammans med Jänet&Lilly!

Till veckan är det SportLov för Lowis. Jag jobbar Måndag,o sen ska jag också ha Sportlov. Sådetså!
Då hittar ni oss mest troligt,uppe i fjälls. Åtminstone några dagar. Det blir kuung!
Finvädret är beställt!

Näe,nu ska vi ta o fara till pappsen.

Kan hända att det kommer fler inlägg inom en snar framtiden.. annars så önskar jag er som läser
en Riktigt Trevlig,och Mysig Helg!

Kärlek till er.



Era tankar..
Postat av: Tirja

Ja och jag har saknat dina kommentarer ;)

Men jag förstår att du inte har tid längre ^^ Skönt på sitt vis att ha annat för sig än att sitta vid datorn hela tiden ^^



Jo han har feber och är jätte hängig :( Hoppas det går över fort för vi vill ju på babysim på fredag!! Han verkligen älskar att bada så det vill jag inte att han ska missa, lilla hjärtat!



Kramar!!!

2011-03-07 @ 11:15:28
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Bra det ;) haha

Okej ja det måste ju vara en balans i det hela! Så man får stabilitet i tillvaron, inte roligt att inte få jobb och eller att bara få jobba!

Plus att man ska ha ett fungerande liv runt om!



Vi är i brunflo på badet där! Lagomt litet för oss ^^ Det är jätte mysigt och lillen älskar det han skrattar mer eller mindre konstant som han är i vattnet ^^



Kramar <3

2011-03-07 @ 11:27:38
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0