vabbar..

idag vabbar jag. Det är faktiskt länge sen..eller ja jo,det är det nog.
Men Lowisen är jätte snorig,febrig o tussig. Förkyld helt enkelt.
Så idag är det vab, och imorn med skulle jag tro. Får se hur onsdagen ser ut,
är karln hemma,kan jag ju jobba. :)
Kan erkänna att jag är faktiskt inte heller helt hundra. Eller fast jo,det går ju liksom ingen nöd på mej.
Gjorde våfflor som vi åt till brunch. Det var mys. ♥
Ibland måste man få lyxa till dej, och framförallt om man är sjuk. Då är det t.om så man får äta massa glass! ;)
Våfflor har vi dessutom suktat efter sedan i fredags, så nu blev det äntligen. =)

Efter flyttstädningen igår,så var vi till grannarna o kollade på valparna. meen så pytte då, tre små korvar typ.
Blev bjudna på marängswisch o kaffe där också! Det tackar vi för.

Sen var det som läggdax för Lowisen nästan på en gång, o då hade jag o Tina lite qualitytime, med sista filmen i Milleniumtriologin (ja,jag kommer inte ihåg vad den heter) en brasa,o massa gotta! Lovely!
Länge sen sist,så det satt som en smäck! Alltid lika myspys.

Somnade rätt ovaggat när jag la mej, men har vaknat flertal gånger inatt,
av en liten kamin som snorat,o snorat! Stackars liten.
Aldrig roligt när dom små är sjuka, oavsett vad.


Så idag ligger vi på soffan, kollar på film o myser. Och så mycket mer blir det inte.
Jag tänkte försöka dammsuga,o lägga in all rentvätt som jag lyckats tvätta under helgen!
Braa Joanna! Är stolt över mej själv, men kommer va ännu stoltare bara skiten är vikt och inlagt i garderoberna! Tror jag ska fara en sväng upp på bua,o köpa lite glass också!
Tror det skulle göra susen för lill tussen!






Era tankar..
Postat av: Tirja

Vi är också sjuka :( Lillen är tokigt förkyld och grinig!



Klart du kan få det!

Skicka din mail bara så får du inloggningsuppgifterna! Vill inte skicka dom i en kommentar som kan bli publicerad av misstag ;)

Kramar!

2011-03-28 @ 15:36:13
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Jag håller bara med dig!! Vill varken ha en förkyld unge eller mensvärk från helvetet! :(

Har skickat ett mail med inlogg och lösen!



Ja men en lottovinst skulle verkligen inte sitta fel ^^

Kramar!

2011-03-28 @ 17:09:21
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0