värsta lyxen..

jamen visst. trodde karln skulle komma hem imorn, vilket jag även sa när jag ringde på jobbet
och berätta att jag skulle vabba imorn också,men att han nog kunde vara hemma med henne på
onsdags om det behövs.. och huxflux så stod han i tvrummet,rätt brydd jag blev! haha.. o han kände sej rätt ovälkommen.. ;) aja, han är ju hemma på onsdag i vilket fall! Dock ej imorn,så de e väl tur jag vabbar då ändå!

O vilken lyx, en extra dag liksom! ♥
apropå vab, måste man anmäla varje dag till försäkringskassan,eller hur funkar det? jag har helt glömt bort!?

Förövrigt ringde dom från jobbet nyss, o jag ska gå upp i tid. O jobba torsdag-fredagar i köket framöver! Tills dom hittat en "riktig" kokerska.. wiiio! =) Det är ju full grett.. Jag gillar`t.


Blev korv o makaroner till middag här idag,o sen lyxa vi till det med fruktsallad o glass! Mumma de! =)

Nu ska barnet bäddas ner,o sen ska vi kvalitetsumgås! Sådetså.



Era tankar..
Postat av: Jessica

Ja man måste anmäla varje dag man är hemma, sen går väl Lowa i skolan? Så då måste du ha en underskrift från dom också att hon verkligen vart hemma.. Ganska störigt faktiskt.:P



Hur är allt med er? :)

2011-03-29 @ 14:01:52
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Anonym

tack ^^ Men det känns ändå tröstlöst när jag går upp lika mycket som jag går ner :( Jojo tror jag det kallas :(

Men jag får kämpa på jag ORKAR inte vara tjock! Helt enkelt!



KRAMAR <3

2011-03-29 @ 20:57:17
Postat av: jessica

Ja det är riktigt härligt och kul :) Var så längesen jag höll på med hästar riktigt ordentligt, men man kommer igång fort, och kul ärdet :)



Jaså? Ja så kanske det är att man anmäler en dag, sen anmäler man när dom blivit friska igen? Äsch jag minns inte, jag brukar anmäla varje dag så jag inte missar nåt :P Så harjag alltid gjort :P



Vad bra :) Ja det brukar som rulla på :) Det gör det här också, och det är bara bra med oss alla! Börjar bli less på jobbet, men det är bara för att man vet att man snart ska ha semester :P eller ja relativt snart i allafall :P

2011-03-29 @ 21:33:43
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0