fullt.

det är så jäkla fullt i mitt lilla huvud just nu, så jag blir inte förvånad om det
skulle sprängas snart. så otroligt mycket funderingar just nu.

önskar jag var lite starkare.
varför ska det vara så svårt att bryta.
jag tycker inte om energitjuvar,som dessutom får en att må dåligt.
jag vill faktiskt inte ha sådana i vårat liv.
önskar att jag var mindre beroende,och bara tog steget.

är otroligt glad att jag har min älskade, fina kärlek,och min älskade dotter. dom ger mej energi,
och ork att ta mej upp om mornarna. dom får mej att se ljust på framtiden.
Underbara, älskade ni.



jag vägrar att bli nedbruten o bryta ihop igen. så är det bara.

börjar bli läge att sova nu, ny dag imorn! Måste ladda ordentligt i natt inför
utflykt me kidsen imåra! De ska bli myys! ;)

Jag har iaf haft en fin helg, med människor jag älskar.  Det är inte alls så tokigt,faktiskt.

Ser framemot jobb,o fina dagar i veckan.
Samtidigt som att jag önskar att den skulle vara slut,redan innan den börjat.. skit.

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0