tokig..

man kan ju bli tokig för mindre liksom.

igår ringde min telefon, o jag fick mej en redig utskällning.
för något jag inte hade gjort. Det är alltid lika roligt.
Men jag fick en ursäkt, innan det hela var klart.

Det är Ungefär lika roligt,att vissa heela tiden ska prata OM mej, istället för MED mej.
Vad fan är problemet liksom? Mitt liv är ganska ointressant i mitt eget tycke.
Jag gör liksom inte så mkt mer än o äter,sover,jobbar o umgås med mina närmaste.
Såå,vad finns det att prata om liksom?

Jag har ju dess utom valt bort vissa ur mitt liv, av den enkla anledningen att dom
dels är så fullproppade med skit, och sen framförallt för att dom är riktiga energitjuvar.
Jag vill inte ha såna i mitt liv.

Jag föredrar att umgås med mina fina pärlor istället, alltid. 



Era tankar..
Postat av: Anna

Jag kan ju hoppas att du inte valt bort mej ;)

2011-05-17 @ 08:49:59
URL: http://www.hillgrenskan.blogspot.com
Postat av: Karro

Bra att du öppnat bloggen igen! Saknade att läsa den =)



Folk som ska snacka OM en istället för MED en, och oftast inte kan ta en konflikt eller stå för vad dom säger till andra finns det allt för gott om. Var delvis därför jag tog bort min blogg. Kände att jag ville ha kvar det "lilla privatliv" jag hade.



Men samtidigt är sånna människor en väldigt bra påminnelse om hur fina vänner det finns som INTE gör så utan bara finns där, ovillkorligt.



Hoppas allt är bra med er och att det löser sig med boendet!



Kramar

2011-05-30 @ 19:19:19
URL: http://scrabbed.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0