♥ Att säja N E J!

Varför är det så jäkla svårt att säja N E J ibland? Jag förstår mej inte riktigt på mej själv alla gånger..
Jag är heelt värdelös på att säja Nej till jobb t.ex.. Ni vet när man jobbat som en idiot, och egentligen verkligen INTE orkar ta den där extra helgen, den extra natten osv.. Eller när man helt enkelt inte trivs så bra på ett ställe.. Ändå så kan man inte säja nej!?
Eller när man blir bjuden någonstans,eller på nånting och men helst av allt bara vill ligga hemma och tryna,för
att man för en gångs skull kan just det.. Ligga hemma och bara tryna alltså.
Näe,då är det fasiken skitsvårt att säja nej.

Fast till Lowa säjer jag Nej i tid och otid. Vad är det för skillnad liksom?

Nu har ju jag varit duktig och faktiskt sagt Nej till jobb i helgen o lite annat jobbrelaterat. Meen,helt ärligt.
Det satt fasiken lååångt inne. O jag hade ont i magen,och gruvade mej bra länge.
Men när jag väl gjorde det kändes det jäävligt bra! Och jag blir lite extra stolt över mej själv! ♥

Ikväll myser jag och Lowa till Sune.. haha, sköna sköna Sune! :)

Näe, nu ska jag passa på o mysa,klockan är strax läggdags för lilla damen! O för mej med för den delen.. Imorn är det jobb på Rödön som gäller.. :) O sen mys med nära & kära. ♥
Känns helt ärligt underbart med en Ledig Helg! ♥ wooop,wooop. :)



Era tankar..
Postat av: Tirja

Åh va jag känner igen mig! Tycker också det är skitsvårt att säga nej!!!



Man får gå någon kurs och lära sig det kanske?



Puss <3

2011-11-18 @ 19:25:01
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0