♥ Bebisarna

Trots att jag helt ärligt är allt annat än kattmänniska, så kan jag ändå erkänna,att dom är ju
faktiskt för jävla söta,och charmiga. Dom små liven! :)
Och jorå, jag gillar ju faktiskt Doris också. Hon har sin charm.
Den halta, haltar mindre. Och har ju som sagt inte ont. Överhuvudtaget.
Så vi avvaktar ett tag till.
Får se om det fortsätter gå åt rätt håll.

aja, summasummarum, här får ni en liiiten tjyvkiiik..
O kom igen, jag vet att ni vill ha en! ;o)





   









Era tankar..
Postat av: Kajsa

Fan Joanna. Var för en gångs skull in och titta och vad hade du satt in då. Jo foton!!!! Vem är det som är flickan? Kanske ändå att jag vill ha en i "julklapp".

Kram Kajsa

2011-11-09 @ 10:35:42

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0