♥ de här med jobb..

jag känner mej piggare, så mycket att jag gladeligen tackade ja till jobb imåra, med mina trollungar på Rödön! Myys! :)
Näe,men seriöst.. jag har ju ingen feber.
Krimen,sliten o så, men va faan. Är rädd att mycket beror på katterna,faktiskt. Och Pengarna måste ju rulla in också. Fast jag ska erkänna att jag är faktiskt bra mycket piggare idag,än igår. O bra mycket mindre mosig än vad jag var imorse.
Såå, jobb imorn It is.

Har ju faktiskt leeedig helg! Både denna och nästa, och det ska bli gött. Efter att ha jobbat 4 av dom 5 senaste.. Oh,yes! En fördel med helg jobb iofs, är ju att det är bättre betalt. O pengakåt som man är,så är ju inte det fy skam. ;o)

Likaså det här med att jobba storhelger. Julafton är dock jävligt viktig för mej, och så länge jag inte är schemalagd då,så tänker jag inte jobba då. O skulle jag va schemalagd,skulle jag ta ledigt! Sådeså. För då ska jag vara hemma med min familj. ♥
Likaså nyårsafton, när Lowa var betydligt mindre,så spelade det ingen roll. Men nu är hon så stor att hon tycker det är roligt med nyårsafton. Såå, då vill jag ju också vara med min familj.
Sen är det väl klart som sjutton att alla föräldrar vill vara med sina barn,när det är helger o så.. Men som sagt, pengar måste in också. O jag vet att Lowa har det minst lika bra med Jesper när jag jobbar. Eller med den hon nu är med, om vi har barnvakt. ♥
O eftersom vi båda jobbar oregelbundet,hullerombuller,kvällar,nätter,helger osv så är det där med barnvakt inte så sällsynt. O vi har en oerhörd tur som har så otroligt fina människor i vårat liv. ♥
I år ska jag jobba på juldagen, och det blir allatiders det. Extra cash! :) Sen har jag även sagt att jag kan jobba annandagen,och nyårsdagen om det skulle behövas.

Näe, läge att göra dagens första sanering av kattlådan, o sen ta en dusch tror jag bestämt! Förstår ni huuur mycket tre katter skiiter!? Sjuka mängder, mocka en hästbox är fan en baggis. O tro mej, jag har mockat en heel del hästboxar i mina dar.

Hästar förresten, jag har sagt det förr och jag måste fan säja det igen. Fy faasiken vad sakensamt. Jag saknar att rida, sjuukt mycket. Vissa dar mer än andra. Men ååh, vad det vore roligt att ta upp det igen.
Ha, hur skulle det gå,egentligen? Får ju inte ens tiden att räcka till som det är. Men drömma kan man ju alltid.♥


näejustja,kattlåda och dusch vareja!






Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0