♥ H e m m a :)

äntligen hemma.. och ja, det är fasiken som man säjer, borta bra men hemma bäst!
06.15 anlände vi till Östersund Tågstation, där mötte Finaste Ida`n upp oss för hämtning. ♥
Lowisen var trött,och somnade innan Frösöbron.. Kan jag förstå.
Tåget ifrån Stockholm var försenat, så vi for inte därifrån förrän vid 22.00 så klockan var mycket innan hon somnade igår, och med tanke på att hon klev upp före åtta igår morse,och varit på resande fot heeela långa dagen,så förstår jag om hon är typ heelt mosig idag. Det är jag..
Dessutom totalt paj i både rygg och axlar,samt nacken..efter allt kånkande och bärande av diverse packning. Ouuh!
Aldrig förr har jag väl tajmat en massagetid,så passande. Imorn ska jag knådas.. Tamejtusan. :)

Ska ta och duscha o fli oss nu, och sen fara in på skolan. Tänkte försöka vara där till tio iaf, kanske man hinner gå igenom lite inför lektionen. Lowisen får följa med, datorn och någon film likaså.
Känns som att det blir bäst för henne, skippa Fritids. Jag har ändå bara en lektion på 1 ½ timme..
Efter skolan ska vi hem, o bara vara. Oh,yes!

Jag måste bara få skryta lite över min fina lilla prinsessa! Inte en enda gång, har hon klagat eller gnällt under denna resa. Och jag menar, huur jävla roligt är det att sitta i stockholm i sex timmar - åksjuk,trött och less? Efter att först ha åkt tåg i fem timmar.. Och sen sätta/lägga sej på ytterliggare ett tåg i åtta timmar? Dessutom har hon hjälpt mej o kånkat o burit, och bara livat upp stämmningen.
Älskade,underbara lilla trollunge. You rock my world.







lillfisan på väg mot Astrid Lindgrens Värld..
kommer en bildbomb snart.. ;o)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0