♥ hängboobs.

När jag klev ur duschen idag fick jag för mej att mina boobs börjat hänga.. Kan detta vara möjligt!?
Betyder detta att jag officiellt börjar bli gammal? min boobs har aldrig hängt,never.
Är det slut på ungdomen nu? dax för ett lyft? aaaah. jag får åldersnojja på allvar.
När börjar boobsen hänga egentligen? fast magen hänger ju förvisso redan. Så det kanske är dax nu.
25 år gammal med häng boobs. Näe, 25 år gammal med hängande sillisar..
Hänger gör dom,tror jag. Tur inte röven hänger..än! det kommer kanske nästa år..för o jämna ut det hela,typ.
kanske bara va posèn jag stod i som fick dom att hänga? hoppas kan man ju alltid. Jag måste dubbelkolla..
Ett lyft ingår inte i min ekonomiskaplan förrän tidigast om 10 år. Så de är säkrast för mina boobs att det hela var en synvilla.


nu drar jag på utvecklingssamtal.. gammal? jo,men visst det hörs ju här med.

För tidig 30års kris, Here I come! ;) 





Meeen, heeey! Jag har ju för tusan, två FRISKA BRÖST! Det är lycka!


Era tankar..
Postat av: Tirja

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH KVINNA!

(mina boobs här fanimig hängt sen jag va i tidigtonår!! ÅNGEST DU GAV MIG NU DÅ)



haha ;)



Ja men så fort jag tar upp det på bvc så ska vi avvakta för dom vet inte! Men jag ska nog ringa på hc och få komma till barnläkaren på engång istället!



Aha ;) Kul för dig haha, tråkigt för mig men så kan det vara!! Vi syns ju till veckan hoppas jag ;)



PUSS <3

2011-11-16 @ 15:39:00
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha vilken tur då ;)



Aha på så vis, men bra du får jobba :)

Får hoppas det kommer någon annan dag vi kan träffas då :D



Puss <3

2011-11-16 @ 20:13:43

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0