♥ Helgen med Syster

Tänkte bjuda på lite bilder..

     



  






Mot Astrid Lindgrens Värld!
(via Oskarshamn..men de e en helt annan historia! )
     

     




Här är huset där Lotta på Bråkmakargatan spelades in, precis som det var då..Med all rekvisita och allt..


   

  





     



Den lilla staden..
     

     

     

Bullerbyn


Pippi Långstrump


     



     

  



Bröderna LejonHjärta
     



   

     

Kajsa Kavat
   

Syster&Lowa med familjen Svensson i Katthult






Hann med lek på lekpark,och promenad i höstvädret..
       







Jo,det var höst i Småland med..

HerreJisses,vad bilder jag har.. Sinnessjukt!
Men vilken Mysig Helg vi haft..

Och, Hit ska vi igen! =)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0