♥ Jorå..

jag trodde helt ärligt,aldrig att jag skulle ta mej på skolan idag.. Mest för att jag var så djävulskt jätte trött.
Men jag började min resa, med nästintill tom tank i bilen..bara där hör ni ju!
Halvvägs ner till den riktiga vägen, börjar jag tvivla på om skatten blivit betald på bilen,eller inte.
När jag återfått någonsorts mottagning,ringer jag min man.
Näerå, skatten är obetald.. " Men du skulle ju betala räkningarna när du kom hem,saruju"
Jajo,förvisso.. men det försvann mitti all stress,sömnbrist och allmän hets när jag va hem och vände imorse.
Aja.. " Jag ska ju bara in på skolan,fram å tillbaka. Jag betalar in så fort jag kommer hem.. Vad är oddsen att polisen ska stoppa mej just nu liksom?"
Hinner prata en liten stund till, lagomt tills jag ser dom gula västarna vid böle skola.
Jaha, givetvis. Poliskontroll! Och jag blir invinkad.
Halleluja! Barnet grina,och jag svettades.
Meeen, jag slapp böta,och fick köra vidare.. Oh,yes! Det tackar både plånboken och blodtrycket för.
Måste ha varit min bleka nuna,barnets förtvivlade snyftingar i baksätet i kombo med min besynnerliga charm som gjorde att vi klara oss.

Och vi tog oss både till skolan & till tanken i Orrviken innan jag tanka.
Living on the edge liksom..

Annars så har jag ju förutom detta även lyckats slarva bort min egen telefon,i mitt egna hem.
Ibland undrar jag, vad det är för fel på mej?


Lowisen har varit på kalas på kvällskvisten också,o jag hade turen o blev bjuden på käk hos Myran, under tiden.. Det tackar man för. :)
Varma mackor, och champinjonstuvning.. Meeen, nooomnooom!


Har jag nämnt att Lowa snorar som tusan? En förkylning nu skulle ju verkligen sitta som en smäck. Eller?

Aja, nu ska jag krypa ner med mitt lilla troll, kramas och soooova!

Ska bara tjusas lite över telefon först..♥




Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0