♥ Kära Tomten

Kära Tomten,
 Nu är det så här, att vissa saker är vi i stort behov av i vårat hem..



En ny dammsugare, en riktig dammsugare! Den här pärlan finns på Elgiganten och skulle underlätta våran städning,enormt!


Sen skulle detta set,ifrån Fiskars passa kanon i vårat kök. Då vi inte äger en enda,bra kniv.
Vi har med andra ord,bara en massa ratknivar.




Ett Chokladfondue set, skulle också falla oss i smaken. För att det är liksom bara så grett! :)



Tack på förhand, Tomten! ;o)


Era tankar..
Postat av: Tirja

Du önskar dig samma som jag gör haha ^^

vilket roligt sammanträffande, vi är i stort behov av både en ny dammsugare och knivar!



Och ett fondueset skulle ju inte vara så dåligt ^^ Iofs önskar jag väl mig en massa annat onödigt som en systemkamera, ny mobil och en dubbeldivansoffa också ;) Men ska man vara realistisk ska man nog vara glad om man får något alls :P



Puss <3

2011-11-21 @ 12:10:51
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Linda

Ett sånt där knivset har vi.. och dom är grym, så jag håller tummarna på att ni får ett sånt av tomten.. och en dammsugare också såklart! :)

Vi må ju ringas nåt snart tycker jag!? Eller kanske tillochmed kosta på oss en dejt? ;)

2011-11-24 @ 21:29:51

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0