♥ MånDagens

Jag kör en Dagens..

Dagens Frukost: Hårdbrödmacka med leverpastej & mjölk

Dagens humör:
Bra!

Dagens mående:
Inte alls så tokigt..

Dagens borde:
Tvätta och Städa.. :/

Dagens frisyr:
Törs jag inte ens prata om, skamligt.

Dagens klädsel:
mjukisar, och en av karlns tischer,än så länge..

Dagens planer:
Hjälpa pappa med en adventsgran till hans dam, och ögonbottenfotografering.. :/

Dagens vill ha:
 Julmys! :)

Dagens längtan:
Behåller jag för mej själv..

Dagens fundering:
 När ska jag jobba natt,egentligen?

Dagens beroende:
Vet faktiskt inte? Nässpray?

Dagens Sämsta:
Bli väckt av Lowas fröken..

Dagens Bästa:
Morgonmys med Jänet&Lilly!

Dagens tidning:
  Ingen..


meeen, döööh. Vad trist!
Borde hoppa in i duschen,så jag e klar när pappsen kommer.. vilket är om en halvtimme.
Jag älskar att jag alltid skjuter på precis allt, tills att jag verkligen måste stressa för att hinna bli klar.
Det är så typiskt mej,och så gör jag alltid. Det är nog en del av min personlighet och charm.. ;)
Måste komma ihåg,o prata med pappa om jul också. Bjuda hem han liksom! :)

Apropå Jul,så längtar jag faktiskt lite till jul! Det ska bli mys! ♥
Dessutom kommer ju bästaste syster hem! O hon ska vara med oss på Julafton! :) Älskar´t.


näe, dusch vareja..




Era tankar..
Postat av: Tirja

Ja men visst är det svårt att göra något innan sista sekunden? Helt sinnessjukt va man kan vara konstig egentligen! :)

Men jag är lika dan, borde ha gjort mig lunch för ett bra tag sen men det va ju så mysigt under täcket i soffan med vaplen som sover på fötterna! Man vill ju inte väcka han ;)



Puss <3

2011-11-21 @ 12:19:23
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: millan

Tänkte bara säga att jag kikar in ;-)

2011-11-23 @ 08:58:45
URL: http://tigerochmillan.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0