♥ saker man ogillar

När man liksom har ont i magen för att man tagit på sej att göra något man egentligen inte vill.
Då är det fel. Därför är jag glad idag! För jag drog mej helt ärligt ur. För jag ville verkligen inte.
Jag var fasiken grinfärdig, och fick ont i magen bara jag tänkte på`t.
Och vet ni, det känns så jäävla bra. :)

Så som sagt, idag är jag glad..Det känns bra, och rätt. =)
O idag är jag på Rödön o jobbar, det känns såå jävla rätt! O imorn blir jag också här.. wiiiho! ♥


slut på rast, mellis till trollungarna här! ♥

Era tankar..
Postat av: Hanna

Hejsan=) Här kommer en länk till hur du räknar ut insulinkänsklighetsfaktorn och kolhydratsfaktorn=)



http://egobuffa.blogg.se/2011/september/kolhydrater-kolhydrater-kolhydrater.html



Hoppas allt är bra i mörkret och jag håller med dig om att ibland är det bara så skönt att få dra sig ur saker man sagt ja till fast man inte vill!

2011-11-17 @ 17:26:11
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0