♥ Vädret?

Men alltså, jag är ingen vintermänniska. Då kylan verkligen dödar mina leder. Men o andra sidan,så gör det här vädret också det.. Dödar mina leder alltså.
Igår kväll gick jag som en 85åring,på riktigt. Fotlederna och knäna var såå onda. Imorse kändes det inte ett dugg,jävla bättre. Så jag gick och la mej igen,efter att ha skickat Lowisen med skoltaxin. Trodde dessutom att jag fått magsjuka. Magsjukan uteblev dock, men ledvärken. Voine,voine!
Dessa dagar får mej att verkligen vilja flytta söderut. På riktigt.
Mina leder skulle fan älska,typ Spanien eller Grekland.
Skulle t.om.nästan kunna tänka mej Skåne, bara för att få en kortare vintern. Fast där kommer ju vintern ändå, och ska jag ändå behöva ha vinter,så vill jag nog ha snö. Trots allt. Såå, så länge det inte blir aktuellt med varken Spanien eller Grekland. Bor jag väl kvar här då.
Fina vinterdagar,med massor av snö är ju trots alls rätt mysigt.. Om vi nu får någon snö.. ;o)

Imorn är det en månad kvar till julafton, och igår kom Lowas jultidningar. Såå, idag efter skolan tänkte vi sätta oss och få någon reda i det, och börja köra ut dom. Jäklarns vad mycket det är.. Så,ni som läser och har beställt jultidningar... Dom kommer snart! :)

Till helgen ska vi på julbord också, har blivit bjudna av goaste lillIngrid.. ♥
Hon är fin, och det ska bli trevligt! :) Jag är ju faktiskt ledig i helgen,också.. det är inte alls så dumt.. :)
Ska passa på att storstäda,och adventspynta... ååh, det ska bli mys! Adventspyntet alltså! :) Tror bestämt vi ska baka pepparkakor,och kanske lussebullar också! Jag tycker iofs att dom köpta pepparkakorna är dom godaste, men det är ju som mysigt att baka dom! Och Lowa tycker ju att det är roligt! :) Såå,baka pepparkakor ska vi allt göra, bara för bakandet skull om inte annat! :) Tror jag ska ta och bjuda in mina tjejer,med plus en på lite glöggmys på söndag också! ♥


Näe, nu kommer snart lillfisan med skoltaxin! Så jag kanske ska fli mej iordning litegrann.. Om vi ska hinna fixa iordning jultidningarna innan det bär av in till stan. Först dans för lillfrökna,och sedan Luciaträning! :)





Kollar man på gamla kort,o hittar detta..
Så är det ju mysigt med snö och vinter.. ;)



apropå,något heeelt annat.. jag blev så glad idag när jag loggade in här på blogg.se.. och det faktiskt finns dom som slänger in en kommentar..bara för att visa att dom kikat in.. =) 
Det gillar jag! :)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0