♥ Vardagen

När man har varit riktigt jävla klen,och man sen piggnar på sej. Så är det ju som att återvända till livet!
Eller ja, man återvänder åtminstone till vardagen! Och det är så sköönt.
Nästan lika skönt som när man vaknar upp,efter ett rejält migränanfall och inser att det är borta! Typ! ;)

Satan så trist det är,att bara ligga. När man helt enkelt inte klarar av något annat, är man bara ledig och lat,så är det ju skönt! Men när man är sjuk,då är det för jävla trist. Aja, idag är jag iaf uppe på benen! :)

Snart kommer Lowisen hem,med skoltaxin och om nån timme åker vi in till staua. Dans för Lowis,och sen även Lucia träning. O jag ska försöka hinna ränna in och uträtta lite ärrenden. Kattjävlarna har förstört inte mindre än TRE ljusstakar.. Lej är bara förnamnet! Tur dom ska bort snart! ;) Och så tänkte jag försöka handla attrialjerna inför dansshowen.. Pengarna liksom bara rinner iväg.. Måste försöka hinna kika på lite julklappar också!

Näe, tror jag ska ta en låång dusch nu,och pyssla om mej själv lite.. :)



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0