♥ Barnkalas!

Jajje, idag ere dax för barnkalas på Djungehuset. Lowa är taggad, och förväntansfull till tusen!
Mitt lilla hjärta! ♥ Själv är jag mest bara glad över o få det överstökat.

Har hunnit bakat lite mera också. Hann med nougatrutor igårkväll,efter jobbet. Och lite kokostoppar imorse. :)
Det är ju som roligt o baka också.. :)
Bullar & Negerbollar, samt tårtan får fixas ikväll!

Mysmiddag ikväll också, det gillas!

Vaknade förövrigt halvsex imorse av att en av kattungarna låg på vårt sovrumsgolv och pep, den andra och den arma modern, hade knölat in sej innanför en hylla, i VÅRAT sovrum. Jag blir sinnes!
What to do???

Dom små kissebäbisarna växer fan så det knakar, ska dom fortsätta i det här tempot, är dom ju stora som tigrar innan ettårsdagen! Ozzy har börjat öppna ett öga också? Ser ju fasiken inte så roligt ut alltså.
Kräääsmagad som jag är ibland. Wuuuäk.


Näe,
nu ska jag ta och fli mej..och sen far vi mot staua & kalajs! :)


Ma råkes.




Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0