♥ dålig samvete.

känslan när man vaknar upp efter 18 timmars dvala & migrän,den är obeskrivlig! Ett halleluja moment, och man känner sej som en heelt ny människa. man känner sej odödlig liksom!
Från att ha varit istort sett helt däckad, hela natten&förmiddagen. Legat i dvala, kräkts och hållit i huvudet. Och så, som av en händelse så övergår den där dvalsömnen,till riktigt sömn och när man vaknar mår man faan så mycket bättre. Det är gött.

Det dåliga samvetet över att jag inte är på jobbet gör sej dock påminnt. Hela tiden. Jag avskyr att vara sjuk,och inte kunna ta mej på jobbet. Jag får så otroligt dåligt samvete,och skäms fruktansvärt.

Nu mår jag iaf bra mycket bättre,och hoppas verkligen att migränen håller sej borta nån vecka. För den kommer oftare,och oftare. :/ Fick dock tipset att prova akupunktur,och fick namnet till en bra "sån där". Så jag har slängt iväg ett mail till honom. Och hoppas på att han kanske har tid med mej. Skulle tro att migränen,alla urinvägsinfektioner,magbekymmer osv hänger ihop på nåt vis. Frågan är väl bara hur? Och hur jag ska gå vidare,för att slippa allt det och få må riktigt bra lite oftare?

Näe, tror bestämt jag ska ta mej en dusch och dona på lite här hemma innan lillFisan ska hämtas på Fritids.

Och om en vecka lite drygt åker vi äntligen ner till Syster. ♥
Som vi längtar. Det ska bli så jäkla underbart. Lowa har beställt tjockpannkaka och lingonsylt till middag när vi kommer. Eeeh, ska försöka ändra dom planerna tror jag! Och på Lördagen har hon och Emma bestämt att vi ska hälsa på Emil.. ;) Med andra ord Astrid Lindgrens Värld.
Åååh,det ska bli så mys! Snart,snart,snart så..








Era tankar..
Postat av: Tirja

Men hjärtat inte ska du ha dåligt samvete för det, man måste vara hemma och kurera sig så man blir frisk och orkar jobba också eller hur!!!! <3



Och jag flörtar gärna med mig dig på vilket äventyr som helst ^^ Måste ju börja i rätt ända, dvs mäta och räkna ut hur mycket som ska vara av allt först ^^ <3



Nej jag kommer verkligen ALDRIG köpa hem en barbie någonsin igen om det ska vara så där dom ser ut, såg dock att barnenshur gick ut med att dom tagit tillbaka dockan och att alla som köpt en kunde lämna igen den och få tillbaka fullt pris för den och det är ju super bra att dom tar det på allvar!



Nej men OJ :O Är inte hon lite väl ung för en sån tidning?? :S Jag tror du ska förklara att du inte vill att hon läser sånna tidningar! Skulle jag gjort iaf, dom har ju så mycket krav på sig redan från unga år iaf! Så man behöver ju inte öka på det!



Saknar dig massor!! <3<3<3

2011-10-18 @ 21:07:40
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: mamma

Joanna...du går och grubblar helt i onödan, släpp jobb och dåligt samvete, inte tackar dom dig för att du jobbar och mår dåligt ?? Näe då är du inte till nytta för nån där, snarare blir det jobbigt för alla, helst för dig,såå..var hemma tills du är frisk, släpp tankarna på jobb å gör nåt som du mår bra av. Sov mycket, läs en rolig bok å drick te. Ta hand om dig, Älskar dig, kram

2011-10-18 @ 21:15:28
Postat av: Tirja

ja det tycker jag verkligen du ska göra :) <3

Då hinner jag träna lite på förmiddagen och kanske städa upp lite här ;) haha



Ah men goungen då! Jodå isak läser den också ;) Faster hans prenumererade på den och så prenumererar anders på traktor eller vad den heter ;)

Mycket bättre tidningar för barn än Julia!

Ja jag tror nog du gör rätt i att köra ner den i halsen på dom! Helt sinnessjukt att dom inte fattar själva!



PUSS hjärtat <3

2011-10-18 @ 22:15:45
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0