♥ Discodag!

Lowisen har varit på Disco ikväll, lilla trollongen! :) Och nu terrar hon mej med det där jäkla Idol. På riktigt, finns det inge bättre att titta på? Jag ville se Skavlan, men det vägrade hon. Aja, ibland får även jag ge mej. Nu ska vi ju ändå sova strax.

Va in till stan idag, fixa o dona lite. O tog med mej mannen och gick in på Telia. Tanken var "nu jääävlar ska vi fixa en fast telefon" mitt tålamod räckte inte riktigt,så vi gick och åt mat istället. Aja, får styra de en annan dag.

Sen for mannen mot Skellefteå, o jag hängde med Tina och uträttade lite ärrenden innan dagen var typ slut,och barnet skulle hämtas.

Kattbebisarna börjar på att kunna gå, mer och mer. Shiitpommes liksom, nu ere väl slut på lugnet! :/

Mitt huvud,börjar mer och mer kännas som ett jäkla skämt. Inte en enda dag den här veckan har jag fått varit utan huvudvärk. Varenda jävla dag, har jag haft ont.Mer eller mindre. Och när det gör ont, strålar det ner i nacken också. Eller är det i nacken det börjar? Lite som hönan,och ägget ni vet?
Sen när jag har ont, så ballar blodsockret ur. Aaasch.
Fått svar ifrån tjommen med akupunkturen iaf, så till veckan ska jag se till att få en tid bokad. Nålrädd må va hänt, men nu ska huvudvärken akupunkteras bort så är det bara. Får väl se till att mannen,kan följa med och hålla handen. ♥

Nålrädd+Diabetes. Jo jag vet, sjukt taskig kombo. Men så länge jag får sticka mej själv,så går det bra. ;) Och att sätta sej under en tatueringsnål är heller inga problems! Det gillar jag. Alla andra nålar får mej att vilja kräkas,och svimma.

näe, det här huvudet tar ihjäl mej snart. En treo, kvällsinsulin o nattpillrena. Sen ska jag nog sova,som en klubbad säl.

Imorn vankas jobb, hela rackarns dagen.. blööööh, känns det!




Era tankar..
Postat av: Tirja

Kan inte gubben så håller jag din hand! <3

2011-10-21 @ 22:21:03
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hallå där=)

Tänkta höra om det är ok att jag lägger en länk hit på min blogg? Tänkte försöka samla ihop alla aktiva diabetesbloggar på ett ställe=)

Ha det bra!

2011-10-22 @ 10:19:47
URL: http://egobuffa.blogg.se/
Postat av: Tirja

<3 Men det är väl klart!! <3



Ja men vettu att det gör vi :D Gud så underbart!

Längtar som en toka!



PUSS VÄRLDENS UNDERBARASTE DU! <3

2011-10-22 @ 23:01:50
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Ja vi gjorde ju det och imorgon kommer gå ännu bättre ^^ <3

2011-10-24 @ 18:07:41
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0