♥ Du är allt

Du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt.
Du är den som får mej minnas, allt drömmar jag har glömt.
Och du är den som får mej hoppas,du är den som får mej le.
All min kärlek får du bära, Hela livet vill jag ge.

För du är där, när ingen ser mej. Du är där när stormen yr.
Du är där när natten skrämmer, Du är där när dagen gryr.
Och jag vill alltid ha dej nära. När som åren, läggs till år.
Och vad livet vill oss lära, är att framtiden är vår.

Ibland känner man lite mer,behöver lite mer.
Idag är en sådan dag.
Och idag är en sån dag då jag älskar lite mera och intensivare.
Och idag är en sån här dag, då jag faktiskt är jävligt ledsen.
Men ändå är glad över att jag har världens finaste kärlek vid min sida.
Och han gör mej lycklig,mitt i eländet. ♥


Era tankar..
Postat av: Tirja

<3<3<3

2011-10-03 @ 14:33:39
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: malin

sånn underbar låt, den prickar verkligen rätt på varje mening. <3

2011-10-03 @ 22:39:08
URL: http://ariiba.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0