♥ Flyttande

fasiken, Dorran håller på och försöker flytta på sina bäbisar. Och tror dessutom att hon ska få flytta in dom i vårat sovrum, i min garderob! Skulle inte tro det va!
Har t.om bäddat i ordning i en byrålåda inne i gästrummet, dit hon kan få bära dom. Men näeeerå!
Fan, hur ska jag göra för att hon ska ha dom på ett ställe? Tips mottages tacksamt.

Har bakat kärleksmums så här på förmiddagen också, grett de! Bara lite saker kvar nu, får bli imåra kväll.
Ikväll vankas det precis som igår jobb.
Hann med en storhandling efter jobbet igår också, tur Maxi har öppet till 22..
Fika och mys med karln när jag kom hem också! ♥

Näe, har egentligen inte stånnan, me de henne. Ska hämta Lowisen, och plocka upp Eva.
Lämna Lowisen hos Tina, åka på Mekonomen och fixa lite innan jobb.
De e mycket nu! ;)


Måste lyckas lösa in utbetalningsavin jag fått också, annars blir nog kärvt med nå kalas på Djungehuset imorn.





Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0