♥ Jobb,Skol&Vab-dag!

Jamen visst, jobbade på förmiddagen..och sen var jag på skolan. Ingen lektion, men "introduktion" som det så fint hette.. Jorå, o de gick ju bra.. :)
Jesper fick vabba med Lowisen på förmiddagen, o sen fick hon hänga med på introduktionen.. Hon är/var ju inte så jätte sjuk, men feber igår och allmänt som en tuss! Så det kändes som att hon behövde en vilodag till.
Till helgen måste hon ju va frisk, när vi äntligen ska till Emma! ♥

Har varit och spolat av bilen också, för jäklarns så skitigt den va, full i gör liksom. Meeen, efter imorn lär den väl se likadan ut,igen. Det är liksom den tiden nu.. O en halvmils grusväg ner till en riktig väg,gör ju sitt också.

Imorn har jag första riktiga lektionen också, Historia på förmiddagen. Ooousch, känns gruvensamt! Sen Samhälle på eftermiddagen, känns också rätt gruvensamt. Men va faaan, hur svårt kan de va egentligen?
Själva studerandet i sej känns väl inte så gruvensamt, mer det här med motivationen och tiden liksom. Men motivationen har jag ju hjälp med.. Tror de kommer göra mycket att jag faktiskt har någon att plugga med. =)

Helgen som var, har liksom bara sprungit iväg. Jobb hela jäklarns lördagen, va inte hos mamma förrän runt midnatt. Sen jobb Söndagen också, inte lika länge dock.. Hämtade grejer hos mamma,o sen t Svärfar&Eva för att hämta Lowisen. O där hade vi turen att bli bjudna på middag, Tjälaknul,pergratäng, svampsås o sallad! Maaan du, jag åt så jag trodde jag skulle spricka! Då kom kaffe och äppelkaka fram! Ja, jag sprack nästan. Huvudvärk&Migrän smög sej återigen på. Hann med liiiite surr,o en kopp the med mannen,innan jag däckade.

ååh, vad jag önskar att dygnet hade liite fler timmar,det är så mycket hela tiden. O jag hinner fasiken inte med, det är inte roligt. Har så mycket jag skulle vilja göra, och så många jag skulle vilja hinna träffa.
Men jag får inte tiden att räcka till. Hur jag än bär mej åt. :(

Näe, nu ska jag kila ner till tvättstugan.. jäkla aber.
Sen ska barnet nattas, mamman duscha o sen ere fan natta. Ma e schleeeten hen.





Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0